Yandexdirect-da reklama kampaniyasining byudjeti qancha va uni qanday hisoblash mumkin. Yandex Direct-da reklama narxi Direct uchun reklama byudjetini qanday hisoblash mumkin

Hech kimga sir emaski, har qanday faoliyat sohasida muvaffaqiyatga erishish uchun sizda harakat rejasi, bizni nima kutayotgani haqida tasavvurga ega bo'lishingiz kerak.Bu kontekstli reklamaga ham tegishli. Bizning holatda, bunday reja Budjet prognozi yoki Media rejalashtirish hisoblanadi.

Bizning maqsadimiz:

    Muayyan mintaqada o'z joyiga kirishga arziydimi yoki yo'qligini aniqlang;

    Byudjetingiz va bosish uchun mumkin bo'lgan narxni bilib oling.

Ammo siz prognoz natijasidan aniq raqamlarni bilib olishingiz mumkin deb o'ylamasligingiz kerak.

Ushbu maqolada, aniqlik uchun men "Decomposition 5.rf" xizmatidan foydalandim. Bu o'z biznesingizni yoki biznesingizni yanada muvaffaqiyatli ilgari surish uchun nimaga ta'sir qilishingiz mumkinligini (reklama kompaniyangiz darajasida ham, savdo bo'limi darajasida ham), sof foydangizni oshirish uchun nimaga e'tibor qaratishingiz kerakligini tushunish uchun qulay vositadir.

Shunday qilib, keling, boshlaylik.

Nima uchun sizga media rejalashtirish kerak?

Birinchidan, Media rejalashtirish nima ekanligini tushunib olaylik.

Media-rejalashtirish - media-rejalarni (reklama materiallarini namoyish qilish jadvallarini) ishlab chiqish, reklama kampaniyalarini rejalashtirish, buning asosi reklama xabarini etkazish uchun media tashuvchilarni (televidenie, matbuot, radio, tashqi reklama, Internet) tanlash, shuningdek, qamrov, xarajat va boshqa xususiyatlarga ko'ra joylashtirishni optimallashtirish.

Kontekstli reklamada media-reja yoki byudjet prognozini tuzish uchun (keling, media-reja va byudjet prognozi bir xil ekanligiga rozi bo'laylik), quyidagi ma'lumotlar talab qilinadi:

    Veb-sayt manzili yoki joy tavsifi (agar veb-sayt bo'lmasa).

    Veb-sayt konvertatsiyasi (veb-saytingiz o'tishlarni ilovalar, qo'ng'iroqlar yoki siz uchun boshqa maqsadli harakatlarga qanchalik samarali o'zgartirishi ko'rsatkichi). Agar siz saytni o'zgartirish tezligini bilmasangiz, unda (bir sahifali) saytlar uchun o'rtacha qiymat shartli ravishda 5% ga teng, onlayn-do'kon uchun biz 1-1,5% ni olamiz.

Xo'sh, nima uchun reklamani boshlashdan oldin media-reja tuzish kerak? Men uni tezroq o'rnatmoqchiman va saytga bir oz trafik keltirmoqchiman. Men roziman, lekin agar biz mavzu ustida ishlashni ko'rib chiqsak, bu kamida kerak:

    Yandeks yoki Google-da reklamani ishga tushirganingizda, siz quyidagi raqamlarni (bosish narxi, ilovalar soni, qo'llash narxi) olishingiz mumkinligini tushunishingiz uchun taxminlarni tayyorlang.

Byudjet prognozi

Biz Yandex Direct-ga o'tamiz va Byudjet prognozi yorlig'iga o'tamiz.

Byudjet prognozi uchun siz uchta bosqichni bajarishingiz kerak (3 ta sozlamalarni tanlang).

Birinchi qadam - bizning reklamamiz ko'rsatiladigan hududni tanlash.

Ikkinchi qadam - biz hisoblash parametrlarini belgilashimiz kerak.

    Hisoblash amalga oshiriladigan vaqt (hafta, oy, chorak yoki yil);

    Platforma (bu holda hammada yoki mobilda);

Shuni ham aniqlab bermoqchimanki, byudjet prognozi to'plangan statistik ma'lumotlarga asoslanadi, agar u 30 kun deb aytilgan bo'lsa, bu kelajakdagi 30 kun emas, balki o'tmishdir. U bashorat qilishga urinmaydi, biz bergan iboralar asosida ma'lum bir mintaqada 30 kunlik o'rtacha ko'rsatkichni ishlab chiqaradi. Agar biz kunlar sonini emas, balki ma'lum bir oyni tanlasak, u kelajakdagi oy emas, balki o'tgan oy bo'ladi.

Uchinchi qadam - biz byudjet prognozi uchun asosiy iboralar ro'yxatini qo'yamiz.

Asosiy iboralar va salbiy iboralar ro'yxatini to'plash uchun ishlatiladi

Prognoz natijalarini qayta ishlash

Shunday qilib, tizim bizga bashorat qilingan raqamlarni taklif qiladi, agar biz ushbu asosiy iboralar ro'yxatidan foydalangan holda reklama qilsak, biz ishonishimiz mumkin.

Bizning holatlarimizda -100% trafik hajmiga ega bo'lgan maxsus joylashtirish pozitsiyasi tanlangan.

Darhol aytish kerakki, bular qidiruvda reklama joylashtirish uchun yuqorida va pastda joylashgan pozitsiyalardir.

Shuni ta'kidlashni istardimki, aslida tizim bizning reklamalarimizni ko'rmaydi, chunki ular hali mavjud emas, shu sababli dastur bizning reklamalarimizning sifat ko'rsatkichini oldindan aytib bera olmaydi va ularniki nima ekanligini bilmaydi. U bizga ushbu asosiy iboralar uchun so'nggi 30 kun ichida ma'lum bir mintaqadagi tizim uchun o'rtacha raqamlarni beradi.

Shunday ekan, shuni yodda tutingki, aslida, biz haqiqiy kompaniyani ishga tushirganimizda, natija deyarli har doim yaxshiroq bo'ladi.

Biz e'lonimizni qaysi pozitsiyada ko'rsatishga harakat qilishimizni hal qilishimiz kerak.

Aytaylik, bizda 82 296,40 rubl yo'q, deylik, bizda 66 112,70 rubl bor. oyiga, keyin -85% trafik hajmi bilan ikkinchi maxsus joylashtirishni tanlaymiz.

Ushbu hisobotdan bizga quyidagi ko'rsatkichlar kerak:

    Prognoz taassurotlari - 27 792;

    Bosishlar prognozi - 3748.

Bizga uchinchi ko'rsatkich, CPC (klik uchun narx) kerak bo'ladi. U quyidagicha hisoblanadi:

CPC = Byudjet prognozi / Prognozni bosing

CPC = 66,112,70 / 3,748 = 17,64 rub.

Shunday qilib, biz "Decomposition 5.rf" da keyingi media rejalashtirish uchun ko'rsatkichlarimizni oldik.

Decomposition 5.rf - bu sizning savdo huningizni hisoblash uchun kalkulyator. Sizning biznesingiz bilan birinchi tanishuvidan boshlab barcha mijozlaringiz bosib o'tadigan yo'llarni ko'rsatadi. Masalan, Yandex-da reklamangizni ko'rishdan boshlab mijoz sizga pul to'lagunga qadar.

"Klik uchun to'lov" bo'limini tanlash

Biz chapdan o'ngga o'tishimiz (qiymatlarni to'ldirishimiz), yangi joyga yangi loyihaga investitsiya qanchalik to'lashini tushunishimiz kerak bo'lganda prognoz qilishimiz mumkin. Yoki mavjud biznesingiz bor va siz hunining har bir bosqichida ma'lum bir konvertatsiyani o'zgartirish orqali qanday natijalarga erishishingizni tushunishingiz mumkin.

Yoki biz teskari tomonga o'tishimiz mumkin. Yakuniy maqsadni pul bilan belgilang, biz oyiga qancha to'r olishni xohlaymiz va shunga mos ravishda hunining har bir bosqichida qanday qadriyatlarga erishishimiz kerakligini, qancha mijozlarni, ilovalarni va saytga trafik oqimini olishimiz kerakligini ko'ring. maqsadimizga erishamiz.

Misol

Keling, erkaklar kostyumlarini ulgurji sotish misolini ko'rib chiqaylik. Buning uchun biz avvalroq Byudjet prognozchisidan kerakli ko‘rsatkichlarni olgan edik.

Bizning mahsulotimiz yoki xizmatimiz oyiga taxminan 28 000 marta so'raladi (Yandeksda). Biz ushbu ko'rsatkichni Yandex-dan Byudjet prognozchisidan ko'rib chiqdik, u erda biz bir marta bosish uchun o'rtacha xarajatni 17 rublni oldik, reklamaning bosish tezligini 5% ga o'rnatdik, reklama kampaniyasi yaxshi bo'ladi deb umid qilamiz.

Darhol band qilishimga ijozat bering: agar sizda u yoki bu ustun nimani anglatishi haqida savolingiz bo‘lsa, kursorni savol belgisi ustiga olib borib, maslahatchini ko‘rasiz.

Shunday qilib, biz CTRni o'rnatganimizdan so'ng, xizmat bizga taassurotlarimiz bo'yicha oylik bosishlar sonini ko'rsatdi. Bir marta bosish narxini belgilab, biz shunga mos ravishda reklama byudjetini oldik, bu shunchaki bosish sonini bosish uchun o'rtacha narxga ko'paytirish orqali olingan.

Ko'rib turganimizdek, reklama byudjeti Byudjet prognozchisida biz olganidan juda farq qiladi, bu prognozda ko'plab omillar hisobga olinmaganligi bilan bog'liq. Xavotir olmang, kelajakda qadriyatlarni o'zgartirish orqali biz talab qiladigan ko'rsatkichlarga erishishimiz mumkinligini tushunamiz.

Mehmonlar bizning veb-saytimizga yoki ochilish sahifamizga tushadilar, masalan, uning konvertatsiyasi 2% ni tashkil qiladi (sotib olish uchun ariza, maslahat, siz belgilagan har qanday maqsadli harakat). Biz konvertatsiyani (savdoga), ya'ni ish samaradorligini (o'zingizning yoki savdo bo'limi) belgilaymiz. Ushbu misolda tranzaktsiyalarning 25% ni yopishlariga ruxsat bering, o'rtacha chekni 25 000 rubl va rentabellikni belgilang (barcha xarajatlarni chegirib tashlaganingizdan so'ng, ushbu 25 000 rubldan o'zingiz uchun qancha foiz olasiz). Misol uchun, agar 11200 rubl aniq qolsa, unda rentabellik 20% ni tashkil qiladi. Biz bunday ko'rsatkichlarga ega biznes jarayoni bizga oylik foyda 11 200 rubl berishini ko'ramiz.

Bu etarli emas, uni ko'proq qilish uchun nima qilish kerakligi haqida savol tug'iladi va bu erda siz raqamlar bilan o'ynashni boshlaysiz. Siz qaysi bosqichga ta'sir qilishingiz mumkin, nimani o'zgartirishingiz mumkinligiga qaraysiz.

    Yetkazib beruvchilardan yaxshiroq taklifni toping va shu bilan rentabellikni 35% gacha oshiring. Sof foyda qanday o'zgarganiga e'tibor bering.

  • Qidiruv - foydalanuvchi tegishli so'rovni kiritganida reklama Yandex qidiruvida ko'rsatiladi;
  • Tematik - bu Yandex reklama tarmog'ida, uning hamkor saytlarida ko'rsatiladigan reklama.
  • Maxsus joylashtirish (qidiruv natijalari YUQORIDA 3 tagacha e'lon)
  • Kafolatlangan taassurotlar (quyida yoki qidiruv natijalarining O'ng tomonida 4 tagacha reklama)
  • Dinamik displeylar (qidiruv natijalari ostida yoki 2 va keyingi qidiruv sahifalarida o'ngda 5 tagacha reklama; reklamalar har doim ham ko'rsatilmaydi, lekin raqobatdosh reklamalar bilan almashtiriladi)

Yandex Direct-da reklama xarajatlarini hisoblash

Har bir pozitsiya uchun joylashtirish narxi ushbu kalit so'z iborasi uchun raqobatga bog'liq. Istalgan pozitsiyaga erishish tezligini aniqlash uchun Yandex Direct quyidagilarni hisobga oladi:

  • sizning reklama ko'rsatkichlaringiz: CTR (kliklash tezligi), sifat ko'rsatkichi va nihoyat sizning taklifingiz
  • raqobatdosh reklamalarning bir xil ishlashi

Teng takliflar bilan eng yaxshi pozitsiya yuqori sifatli ballga ega va tez-tez bosiladigan reklamalarga beriladi.

Yandex kompaniyasining ta'kidlashicha, mahsuldorlik ko'rsatkichi ma'lum bir pozitsiyada namoyish qilish uchun reklamalarni tanlashga ta'sir qilmaydi. Biroq, reklama sifati reytingi reklamalaringizning raqobatbardoshligini baholash uchun bir xil parametrlardan foydalanadi:

  • kalit so'z iborasiga reklama aloqadorligi
  • ochilish sahifasining so'rovlar va reklama matniga muvofiqligi
  • reklama statistikasi

To'g'ridan-to'g'ri tizim foydalanuvchilari o'z reklamalarining sifat ko'rsatkichlarini ko'ra olmasligi sababli, ular "Mahsuldorlik" ko'rsatkichiga e'tibor berishlari mumkin.

Agar sizning e'loningiz yangi bo'lsa va tanlangan kalit so'z uchun hali ko'rsatilmagan bo'lsa, uning CTR = 0. Shu bilan birga, raqobatchilarning reklamalari allaqachon bosilgan va sukut bo'yicha yuqori CTRga ega. Bu shuni anglatadiki, kerakli pozitsiyaga (masalan, Maxsus joylashtirishda 1 yoki 2-o'rin) ega bo'lish uchun sizning reklamangiz juda yuqori sifatli ballga ega bo'lishi va yuqori konversiya taklifini belgilashingiz kerak.

Bu narx qanchalik baland bo'lsa, reklamangiz shunchalik yuqori ko'rsatiladi. Sozlamalarda Yandex turli lavozimlar bo'yicha qidiruv natijalariga qo'shilishingizni ta'minlash uchun bosish uchun minimal narxni taklif qiladi.

Kampaniyaning minimal qiymati 300 rublni tashkil etadi, uni ishga tushirish uchun hisobingizga kiritishingiz kerak. (Bu har bir konvertatsiya uchun emas, balki 1 ta kampaniya uchun minimal byudjetdir).

Yandex Direct-da avans to'lov tizimi mavjud: siz hisobingizni to'ldirasiz va har bir bosish uchun tizim avtomatik ravishda pulni yechib oladi.

Yandex Direct uchun byudjet prognozi qanchalik to'g'ri?

Prognoz natijalari faqat qo'llanma sifatida ishlatilishi kerak, ammo ular aniq emas. Yandex Direct doimiy ravishda o'zgarib turadi:

  • mahsulot yoki xizmatga bo'lgan talab (asosiy ibora bilan so'rovlar soni)
  • raqobatchilar soni va ularning reklamalari
  • konvertatsiya stavkalari

Shuning uchun, kampaniyaning haqiqiy qiymati har doim prognoz qilinganidan farq qiladi va ko'pincha kattaroq darajada.

Biz “Ijtimoiy media kontenti marketingi: qanday qilib o‘z izdoshlaringizning boshiga kirib, ularni o‘z brendingizga mehr qo‘yish” nomli yangi kitobni chiqardik.

Odatda noaniq so‘zlarda aytiladigan pul masalasiga oydinlik va yorug‘lik kiritish vaqti keldi. Ushbu maqolada biz sizga minimal nimaga bog'liqligini, uni qanday hisoblash va saqlash kerakligini va oxir-oqibat Qozog'iston Respublikasi uchun qancha to'lashingiz kerakligini aytib beramiz.

Yandex.Direct-da reklama narxini nima aniqlaydi

Barmoqlarda:

Siz reklama kampaniyasini o'rnatdingiz, reklama yozdingiz va kampaniya boshladingiz. Har safar foydalanuvchi sizning taklifingizni bosganida, tizim sizning hisobingizdan ma'lum miqdorni yechib oladi. To'lov miqdori kim oshdi savdosiga bog'liq va siz belgilagan bosish uchun maksimal narxdan oshmaydi.

Maqsadning nozik tomonlarini hali ham o'zlashtirgan yangi boshlanuvchilar uchun avtomatik strategiyalar mos keladi. Ular pul tikish va aniqlashda vaqtni tejashga yordam beradi.

  • "Haftalik bosish to'plami" belgilangan byudjet uchun ma'lum miqdordagi bosishlarni olish imkonini beradi. Strategiyangizni o'rnatayotganda, bir hafta ichida olishni istagan bosishlar sonini ko'rsating. Direct reklamalaringizni ko'rsatish muddatini 7 kunga uzaytiradi va sizga kerakli miqdordagi bosishlarni minimal narxda taqdim etishga harakat qiladi.
  • "Haftalik byudjet" sizga belgilangan byudjet uchun maksimal bosish sonini olishga yordam beradi. Hafta uchun ma'lum miqdordagi xarajatlarni belgilashingiz va 7 kun ichida qanday natijaga erishmoqchi ekanligingizni ko'rsatishingiz kerak. Strategiya maqsadingizga erishish uchun avtomatik ravishda eng foydalilarini tanlaydi va ularni har 15 daqiqada Direct interfeysida ko'rsatadi.
  • "Bir marta bosish uchun o'rtacha xarajat" sizga haftada maksimal bosish sonini olish imkonini beradi. Ammo o'tishning narxi siz belgilagan narxdan oshmaydi. Ushbu strategiya konvertatsiya uchun qancha pul to'lashga tayyorligini biladigan reklama beruvchilar uchun javob beradi. Bir marta bosish uchun o'rtacha xarajat Qozog'iston Respublikasidagi haftalik sarf-xarajat va reklamani bosish uchun olinadigan har bir klik narxiga nisbatan ifodalanadi. Direct-ga o'tish uchun minimal o'rtacha narx - 0,3 rubl. Interfeysda kamroq o'rnatish mumkin bo'lmaydi. Kampaniyani ishga tushirgandan so'ng, tizimning o'zi iloji boricha ko'proq tashrif buyuruvchilarni jalb qilish uchun asosiy so'rovlar bo'yicha takliflarni joylashtirishni boshlaydi.

Reklama narxi bir marta bosish uchun o'rtacha xarajat va bosishlarning umumiy sonidan kelib chiqqan holda hisoblanadi. Agar siz bir nechta kalit so'zlardan foydalansangiz, avval ularning har birining narxini hisoblashingiz kerak, so'ngra natijalarni umumlashtirishingiz kerak.

Keling, Direct-da kampaniya narxini hisoblashning eng oddiy formulasini chiqaramiz.

SK= SSK* KK

  • SC - kampaniya narxi.
  • CCC - bosish uchun o'rtacha narx.
  • CC - bosishlar soni.

An'anaviy ravishda bu formulani quyidagicha ifodalash mumkin.

Men reklama kampaniyasini boshlayman va o'rtacha 20 rubldan 1000 marta bosish olaman. Kampaniyamning narxi: 1000*20 = 20 000 rubl.

Barmoqlarda:

Kampaniyadan bitta kalit ibora uchun o'rtacha bosish narxini olamiz. Ushbu kalit iborani bosish soniga ko'paytiring. Biz kalit ibora uchun byudjet olamiz.

Biz barcha asosiy iboralar uchun byudjetni qo'shamiz. Biz Qozog‘iston Respublikasi byudjetini olamiz.

Keling, xulosa qilaylik

Yandex.Direct-dagi minimal byudjet uchta komponentdan iborat:

  • bir marta bosish narxi;
  • bosish soni;
  • kalitlari.

Bir marta bosish narxi qancha

Bir marta bosish narxi - bu sizning reklamangizni bosgan kishi uchun Yandex to'laydigan pul miqdori.

Direct-da bosish narxi aniqlanmagan. U reklama beruvchilar o'rtasidagi savdolar natijasida aniqlanadi, bu kim oshdi savdosi deb ataladi. Bir marta bosish uchun to'lashga tayyor bo'lgan maksimal miqdorni mustaqil ravishda belgilashingiz mumkin.

Reklama pozitsiyalari tanlov asosida hisoblanadi - kim ko'proq taklif qilsa, CTR va sifat koeffitsienti yuqori bo'lsa, u yanada jozibali bo'ladi.

Bir marta bosish narxiga quyidagilar ta'sir qiladi:

Ta'minotning mavsumiyligi

"Skuter sotib ol" so'rovi qish oxirida va yozning boshida mashhur. Ushbu cho'qqidagi sekin urish uchun raqobatbardosh narx qish va kuzga qaraganda yuqori. O'qing va siz har doim foydalanuvchi afzalliklaridan xabardor bo'lasiz.

Joylashtirish

Eng mashhur noto'g'ri tushunchalardan biri shundaki, maxsus turar-joylardagi joylar kafolatlanganlarga qaraganda qimmatroq. Aslida bu haqiqat emas. Ba'zan kafolatning 1-pog'onasidagi taassurotlar (organik natijalardan keyin 1-natija) maxsus joylashtirishning 1-o'rinidagi taassurotdan (birinchi qator) 2 va 3 baravar qimmat turadi.

Yakuniy kampaniya byudjeti nafaqat bosish narxiga, balki bosish soniga ham bog'liq. Qidiruv natijalarining boshida va oxiridagi reklamalar uchun CTR farq qiladi. Hamma foydalanuvchilar sahifani aylanib chiqmaydi, ko'pchilik kafolatdagi takliflarga erisha olmaydi, shuning uchun ular maxsus joylashtirishni bosing.

Qidiruv natijalarining boshida joylashgan reklamalar doimiy ravishda bosiladi, oxirida joylashganlarga e'tibor berilmaydi, deb aytish aniq. Barcha foydalanuvchilarning o'ziga xos xususiyatlari bor. Ba'zilar uchun maxsus joylashtirishlar spam yoki virusli havolalar kabi ko'rinadi. Bunday foydalanuvchilar bunday takliflarni ishonchliroq deb hisoblab, maqsadli ravishda kafolatga o'tishadi.

Turli joylashtirishlarning yana qanday afzalliklari va kamchiliklari haqida oldingi maqolalarimizda o'qishingiz mumkin:

Reklama samaradorligi

Reklamangizning chertish tezligi qanchalik yuqori bo'lsa, uni ko'rsatish narxi shunchalik past bo'ladi.

Kampaniya davomida byudjetni samaradorlik ko'rsatkichlariga qarab sozlashingiz mumkin. Bir marta bosish va nazorat xarajatlarini boshqarish uchun siz to'g'ridan-to'g'ri hisobotlarni o'rganishingiz kerak. Va konvertatsiyani kuzatish uchun - Metrica hisobotlari. Yandex.Metrica hisobotlari bilan qanday ishlash haqida,

Sifat ko'rsatkichlari

Ushbu ko'rsatkichlar Yandex tomonidan belgilanadi. Reklama beruvchilar uchun ularning tabiati, garchi asosan afsonaviy bo'lsa ham, juda muhimdir. Ular bosish narxining oshishi yoki kamayishiga ta'sir qiladi.

Keling, ulardan ba'zilari haqida gapiraylik:

Domen Karma

Asosiy aloqadorlik

Siz foydalanadigan kalit so'z reklamangiz sarlavhasiga mos kelishi kerak. Siz butun kalit so'z iborasini sarlavhaga kiritishingiz shart emas. 5 tadan 2-3 so'zning mos kelishi allaqachon yaxshi. Keling, bitta e'lonning ikkita misolini ko'rib chiqaylik "Konditsionerni yetkazib berish bilan sotib olish" so'rovi.

Sarlavha nafaqat tizimni, balki foydalanuvchilarni ham qondirishi kerak. E'lonlarni aniq qiling, abstraktsiyalar va kuchaytirgichlarni faktlar va raqamlar bilan almashtiring.

15 ming qimmat bo'lgan odamlar "Arzon konditsionerlar" sarlavhali reklama ustiga bosishlari mumkin. Narxni ko'radilar, ketishadi, pul yo'qotamiz. Faktlar va raqamlar istalgan maqsadli auditoriyani kesishga yordam beradi va foydalanuvchilarning taxminlarini shakllantirishga yordam beradi.

Sahifaning dolzarbligi

Kalit so'rov foydalanuvchini siz reklama qilgan xizmat yoki mahsulot sahifasiga olib borishi kerak. Agar biror kishi chinni to'plamlari sotiladigan reklamani bossa, uni ovqat xonalari bilan emas, balki choy to'plamlari bilan sahifaga olib borish kerak.

Qidiruv maqsadini sahifa mazmuniga moslashtirishni unutmang.

Niyat - bu foydalanuvchining ehtiyojidir. Qidiruv satriga u yoki bu iborani kiritish orqali u nazarda tutadigan vazifa.

Ba'zida maqsad aniq emas. Agar foydalanuvchi o'z vazifasini ifodalamoqchi bo'lgan ibora sizning SL-ning bir qismi bo'lsa ham.

Bu qanday bo'lishi mumkin:

Biz to'plamlarni sotish kampaniyasini boshladik. Kampaniyaning semantik o‘zagi “Xizmatlarni sotib olish” iborasini o‘z ichiga oladi.

Bu erda foydalanuvchi "Idishlarni sotib olish" so'rovini kiritadi, bizning e'lonimizni ko'radi va dasturxon sahifasiga o'tadi. Va unga choyxonalar kerak edi. Bir nechta yigitlar choy do'konlarini topish uchun saytni o'rganadilar; odatda foydalanuvchilar sahifani yopadilar va qidiruv natijalariga qaytadilar, ammo biz rad javobini olamiz.

Bunday noaniq so'rovlar uchun rad etish sonini kamaytirish uchun tezkor havolalar va o'zaro kuzatuv kampaniyalaridan foydalaning.

Yandex.Direct-da kampaniyaning minimal byudjetini qanday hisoblash mumkin

Sayohatingiz boshida sizga qancha pul kerakligini aniqlashning eng oson yo'li Direct-ning byudjet prognozidan foydalanishdir.

Ko'rsatilgan oynalarda sizdan taassurotlar mintaqasi (1) haqida qaror qabul qilishingiz va taxminiy asosiy so'rovlar ro'yxatini yuklab olishingiz so'raladi (2).

Ammo kampaniyani boshlash uchun siz juda ko'p kalitlarni to'plashingiz kerak bo'ladi. Bu haqda bizning maqolalarimizdan birida o'qing.

Byudjet hisob-kitoblari bilan ishlashning yakuniy natijasi taxminiy bo'ladi, ammo kampaniyaning mumkin bo'lgan narxi, sekin urish tezligi va ma'lum bir saytdagi garovlar hajmi haqida tasavvurga ega bo'lish uchun etarli. Barcha nozikliklarni tushunish uchun bizni o'qing.

Ammo foydali vositalar shu bilan tugamaydi.

Yandex.Direct-da haftalik byudjet

Haftalik byudjet strategiyasi sizga hafta uchun sarf-xarajat chegarasini belgilash va kelgusi oy uchun byudjetni hisoblash imkonini beradi. Bu qulay, chunki siz darhol ma'lum xarajatlar chegaralarini belgilashingiz mumkin.

Tizim sizga bosish uchun maksimal narxni qo'lda belgilash imkonini beradi va "Maqsad bo'yicha maksimal konvertatsiya" texnologiyasidan foydalanishni taklif qiladi. Buning uchun siz saytga metrikani o'rnatishingiz, unda tashrif buyuruvchilar uchun maqsadlarni belgilashingiz va uni kampaniyaga bog'lashingiz kerak bo'ladi.

Direct-da kunlik byudjet va umumiy hisob

Umumiy hisob nima va u nima uchun kerak?

Bu xususiyat barcha yangi Direct foydalanuvchilari uchun avtomatik ravishda yoqiladi. Hisob qaydnomangizni ro'yxatdan o'tkazganingizdan so'ng, kampaniyalaringiz bilan yorliq yonida quyidagi xabar paydo bo'ladi.

Qo'shma hisobni ulash moliyani boshqarish uchun qulaydir. Siz har bir reklama kampaniyasi uchun alohida kampaniyalar uchun to'lashingiz, balansingizni to'ldirishingiz yoki mablag' miqdorini kuzatishingiz shart emas. Umumiy hisobda mablagʻ mavjud ekan, reklamalar koʻrsatilishida davom etadi.

Oddiy hisob bilan bir xil usullardan foydalangan holda bitta hisobni o'zingiz to'ldirish juda oson: bank cheki orqali, karta orqali, to'lov kodi yordamida naqd pulda, Yandex.Money, PayPal orqali.

Shuningdek, siz avtomatik to'lovni yoqishingiz mumkin. Avtomatik to'ldirish bilan hisob Yandex.Money hamyonidan yoki bank kartasidan to'ldiriladi. Ammo bu variant faqat Rossiyadan reklama uchun rublda to'laydigan reklama beruvchilar uchun mavjud.

Kundalik byudjet: nima uchun o'zingizni cheklang

Kundalik byudjetni cheklash To'g'ridan-to'g'ri funktsiyadir. Bu sizning reklamalaringizni ko'rsatish uchun kuniga belgilangan miqdorni sarflash imkonini beradi. Yandex mumkin bo'lgan xarajatlar uchun minimal chegarani 300 rublga belgiladi.

Strategiyalar roʻyxatidan “Qoʻlda tikish boshqaruvi”ni tanlasangiz, kunlik byudjetdan foydalanishingiz mumkin.

Derazalarda siz kuniga xarajatlar sonini ko'rsatishingiz va ikkita mumkin bo'lgan xarajatlar rejimini tanlashingiz kerak.

  • Standart. Odatiy bo'lib sozlang. Agar siz uni tanlasangiz, reklamalaringiz chegara tugamaguncha ko'rsatiladi.
  • Tarqalgan. Ushbu rejim sizga belgilangan mablag'lar chegarasini butun kun davomida yoki vaqtni belgilashda ko'rsatgan davr uchun uzaytirish imkonini beradi.

Hisob-kitoblar Moskva vaqti bo'yicha amalga oshiriladi va chegara 24 soat ichida uch martadan ko'p bo'lmagan o'zgartirilishi mumkin. Kampaniyani boshqa vaqt zonasida olib borayotgan bo‘lsangiz, buni hisobga oling.

Tejamkorlik ham oqilona bo'lishi kerak va agar siz Direct-da bir kunlik byudjetni juda past belgilab qo'ysangiz, siz etarli taassurot olmaysiz va shuning uchun tashrif buyuruvchilarni maqsad qilib qo'yishingiz mumkin. Direct taklif qilishi mumkin bo'lgan minimal miqdordan boshlang va keyin reklama kampaniyasi ishlayotgani uchun uning hajmini moslang.

Direct-da mablag'lar bilan ishlash strategiyalaridan to'g'ri foydalanish auditoriyadan katta javob olgan holda pulni tejash imkonini beradi.

Mavjudlik sizning reklamalaringizni maqsadsiz taassurotlar va kliklardan mahrum qiladi, chiqish tezligini pasaytiradi va CTR ga ijobiy ta'sir ko'rsatadi.

Ular quyidagicha ishlaydi.

Biz avtomobil shinalarini sotamiz va "Shinalarni sotib olish" uchun qidiruvni boshqaramiz. Biz velosiped shinalari yoki tibbiy shinalar qidirayotgan odamlarga reklama ko'rsatishdan manfaatdor emasmiz. Reklamalaringizni faqat maqsadli auditoriyangizga ko'rsatish uchun to'xtash so'zlar ro'yxatiga "velosiped" va "tibbiyot" ni qo'shing.

Bu narsalarni yaxshiroq tushunish uchun salbiy kalit so'zlardan foydalanish, ularni to'plash va sozlash bo'yicha qizil tugma maqolamizga qarang.

Yandex.Direct-dagi minimal byudjet: xulosa

Yandex-dagi RK narxi o'zgaruvchan va individual qiymatdir. RK narxi maqsadlarga bog'liq. Ba'zilar uchun kuniga 2000 marta bosish etarli emas, boshqalarga esa 200 ta bosish mos keladi.

Minimal byudjetga mintaqa, mahsulot yoki xizmatga bo'lgan talab, bozordagi raqobat va biz muhokama qilgan boshqa omillar ta'sir qiladi. Ularning har biri kampaniyaning narxini oshiradi yoki kamaytiradi.

Direct-da kampaniyani boshlash uchun sizga kerak bo'ladigan aniq miqdorni nomlash uchun siz reklama beruvchining ehtiyojlarini aniqlashingiz, bozorni dastlabki tahlilini o'tkazishingiz, auditoriyaning qamrovini aniqlashingiz, KPI yaratishingiz va reklama kampaniyasini sinab ko'rishingiz kerak. Shuningdek, siz Semantika bilan bog'lanishingiz mumkin. Onlayn reklama bo'yicha mutaxassislarimiz sizga KPI yaratish, byudjetingizni hisoblash va foyda olishga yordam beradi.

Bugun biz Yandex Direct byudjetini prognozlash vositasidan foydalanib, kontekstli reklama xarajatlarini qanday bashorat qilishimiz va tizimning o'zidan qanday natijaga erishishimiz mumkinligini ko'rib chiqamiz.

Shunday qilib, boshlash uchun, o'ting Yandex Direct bosh sahifasi va katta tugmani bosing " Reklama joylashtiring» (siz Yandex-ga oldindan kirgan bo'lishingiz kerak). Yuqorida maxsus havola mavjud " Byudjet prognozi«.

Unga bosing, shundan so'ng yangi vosita ochiladi " ". Darhol aytmoqchimanki, ushbu vositadan olingan barcha ma'lumotlar faqat ma'lumot uchundir.

Ular aniq raqamlar haqida gapirmaydilar, lekin ular reklama kampaniyalarini rejalashtirish va yaratishda siz e'tibor berishingiz mumkin bo'lgan byudjet prognozini olishga yordam beradi.

Kontekstli reklamani ko'rsatish uchun hududni tanlash

Shunday qilib, birinchi navbatda biz ko'rsatishni rejalashtirgan hududni tanlashimiz kerak. "tugmasini bosing Belgilang» (1) va kalit so'z tanlash vositasida biz kerakli geografik hududni qanday tanlaymiz.

Masalan, Moskva va Moskva viloyatini tanlaylik. Shundan so'ng, " KELISHDIKMI» (kattalashtirish uchun rasm ustiga bosing).

Biz allaqachon elementni ko'rsatishni boshlaganimizni ko'ramiz " Hududlarni ko'rsatish» (2) . E'tibor bering, o'ng tomonda qo'shimcha havola mavjud " Qaysi hududlarni tanlash kerak?» (3) . Agar siz qiziqsangiz, ustiga bosish orqali siz o'zingiz uchun foydali ma'lumotlarni o'qishingiz mumkin.

Yandex Direct kalit so'zlarni tanlash

Endi biz ikkinchi bosqichga keldik. Yandex Direct-ga kalit iboralarni kiritishingiz kerak. Biz qanday tanlashni allaqachon bilamiz. Shunday qilib, bu erda faqat so'zlarni kiritishingiz kerak (4) oldindan tayyorlangan ro'yxatdan.

Ro'yxat sifatida iboralarni kiritish yaxshiroqdir. Agar siz uning yonidagi tugmani bossangiz Olib ketish; ko'tarish» (5) , yangi qalqib chiquvchi oyna ochiladi. Unda biz Yandex Direct kontekstli reklama uchun kerakli kalit so'zlarni tanlashimiz mumkin.

E'tibor bering, o'ng tomonda qo'shimcha maydon mavjud " Maslahatlar» (6) . Unda Yandex Direct tizimi bizga biron sababga ko'ra ro'yxatimizga kiritmagan kalit so'zlarni aytadi. Biz ularni bu yerga ham qo'shishimiz mumkin.

Misol uchun, men bir nechta kalit so'zlarni qo'shaman. Agar siz ushbu oynadagi barcha iboralarni qo'shmoqchi bo'lsangiz, buni "" tugmasi yordamida tezroq qilishingiz mumkin. Hamma mos keladi". Agar maslahatlar sizga mos kelmasa, "bosishingiz mumkin" Ko'proq» va qoʻshimcha maslahat opsiyalarini koʻring.

Quyida siz ro'yxatni tozalashingiz yoki qayta tartiblashingiz mumkin. Agar siz so'zlarni jumla shaklida kiritgan bo'lsangiz, unda eng qulaylik uchun ro'yxatni tartibga solishni maslahat beraman. Kalit so'zlarni tanlaganimizdan so'ng, siz "ni bosishingiz kerak. Hisoblash«.

Byudjet prognozi Yandex Direct onlayn

Endi biz parametrlarni hisoblab chiqdik va qandaydir onlayn Yandex Direct byudjet prognozi paydo bo'ldi. Endi men bu erda nima va qanday ekanligini tushuntiraman. Birinchi so'zdan boshlaylik " bolg'a matkap". Bu men uchun faol emasdek tuyuladi (bir oz qoraygan) va uning yonida savol belgisi mavjud.

Savol tug'iladi: " Nega bu so'z juda ko'p ajralib turadi?"Sichqonchani piktogramma ustiga olib borganingizda, maslahat paydo bo'ladi:" Bu ibora past CTRga ega bo'lishi taxmin qilinmoqda". Keling, o'ngdagi past bosish tezligini ko'rib chiqaylik.

ustun bor " Lavozim". Savol belgisini bosing va qidiruv natijalarida birinchi o'rinda reklama joylashuvini ko'ring. Agar unutgan bo'lsangiz, Yandex Direct-dan ushbu maslahatni ko'rishingiz mumkin.

Shunday qilib, "ustunida" Lavozim"Biz ko'ramiz:

  • maxsus turar joy
  • 1-o'rin
  • kafolatlangan taassurotlar

Agar siz bu nima ekanligini unutgan bo'lsangiz, men maslahatchini ko'rsatish uchun jadval sarlavhasidagi savol belgisini bosishni maslahat beraman.

Kalit so'z uchun ushbu uchta pozitsiyaning bir oz o'ng tomonida byudjet prognozi parametrlari mavjud (pastdagi rasm). Birinchi marta bosish uchun o'rtacha narx prognozi keladi. Ya'ni Yandex Direct bizga byudjet prognozini beradi.

An'anaviy birlik- bu 30 rubl. Ya'ni, uni rublda olish uchun har bir raqamni 30 ga ko'paytirishimiz kerak.

Kalit so'zda " bolg'a matkap» Kafolatlangan taassurotlarning bosish tezligi 0,33 ni tashkil qiladi. Ya'ni, u eng kichigi (0,50 dan kam). Shuning uchun ham biznikilar qorayib, bunday nofaol uslubda ko'rsatilgan.

Maslahat ustiga bossangiz (so'roq belgisi), keyin YAN ushbu kalit so'zdan foydalanishni tavsiya etmasligini ko'rishingiz mumkin. Statistik ma'lumotlarga ko'ra, bunday so'rov juda kam bosishni to'playdi.

Keling, quyidagi so'rovni olaylik. Masalan, " Bosch aylanma bolg'asi". Shuningdek, u qoraygan, chunki Yandex Direct reklama kampaniyasida bunday so'rovdan foydalanishni tavsiya etmaydi. Bu erda birinchi o'rinni bosish va kafolatlangan taassurotlar 0,50% dan kam.

Aslida, Yandex Direct byudjetining bunday prognozini o'ziga xos media-reja deb atash mumkin. Kalit so'zlarni tanlaganingizdan so'ng, kontekstli reklamadan yaxshi natijalarga erishish uchun qancha bosish va byudjetga ishonishingiz kerakligini taxmin qilishingiz mumkin bo'ladi.

Keling, bepul Yandex Direct byudjetini hisoblash qanday ishlashini ko'rib chiqaylik. Endi bizda barcha ma'lumotlar mavjud. Endi siz Internetda reklama narxi va byudjeti haqida ma'lumot to'playdigan maxsus jadvalni olishingiz kerak.

Shunga ko'ra, siz "ni tanlashingiz mumkin "yoki" kafolatlangan taassurotlar uchun kirish pozitsiyasini tanlang«.

Ushbu elementlarni tanlaganingizda, hisobotning pastki qismida byudjet miqdori qayta hisoblanganligini ko'rishingiz mumkin (8) . Agar men "bossam" ", keyin oyiga deyarli 41 910 rubl bo'ladi.

Agar siz "ni bossangiz 1-o'ringa kirish pozitsiyasini tanlang"7000 rubldan ortiq bo'ladi. Va kafolatlangan taassurotlar uchun 3406 rubl bo'ladi. Bu bizning Yandex-ning oy uchun byudjet prognozi bo'ladi.

Quyida YAN dan qo'shimcha ma'lumotlar keltirilgan. Unda aytilishicha, haqiqiy byudjet farq qilishi mumkin va bu erda biz ushbu kalit so'zlar uchun tizimda allaqachon ishlayotgan kampaniyalar uchun Yandex Direct statistikasini ko'rsatamiz.

Shunga ko'ra, bunday hisobot bilan biz quyidagilarni amalga oshirishimiz mumkin. Masalan, men "bosaman" Maxsus turar joy uchun kirish joyini tanlang". Keyin siz ushbu hisobotni chop etishingiz yoki uni xls-ga eksport qilishingiz mumkin.

Keling, Excel elektron jadvaliga eksport qilaylik va u erda hamma narsa qanday ko'rinishini ko'ramiz (kattalashtirish uchun bosing).

Keling, ko'rib chiqaylik. Bu erda ma'lumotlarni o'z ichiga olgan media-reja mavjud:

  • kampaniya vaqtlari va hududlar
  • maxsus joylashtirish pozitsiyalari bilan taklif qilingan iboralar
  • oylik taassurotlar
  • o'tishlar soni (har bir kalit so'z uchun biz bosishlarning taxminiy sonini ko'ramiz)
  • bosish tezligi prognozi
  • bir marta bosish uchun o'rtacha xarajat prognozi
  • umumiy byudjet

Faqat bu emas, yuqori qismida biz bir vaqtning o'zida barcha kalit so'zlar uchun turli pozitsiyalarni tanlashimiz mumkin. Shunday qilib, biz har bir so'rov uchun alohida pozitsiyani tanlashimiz mumkin.

Aytaylik, men hamma joyda kafolatlangan taassurotlar bilan ko'rinishni xohlayman ("Kafolatlangan taassurotlar uchun kirish pozitsiyasini tanlash" tugmasini bosing).

Shu bilan birga, men iltimosiga ko'ra " bolg'acha matkap sotib oling» maxsus turar joy (10) kafolatlangan taassurotlardan kamroq xarajatlar (9) . Shuning uchun men eng yuqori elementni tanlashim kerak (10) .

Shunga ko'ra, bu usul boshqa kalit iboralar uchun ham amalga oshirilishi mumkin. Har bir kalit so'z uchun foydali reklama maydonini tanlashingiz mumkin.

Shunday qilib, biz Yandex Direct uchun bepul onlayn byudjet prognozini tuzdik, u kalit so'zlar va mintaqalar bo'yicha bir oy davomida reklama kampaniyasiga bosishlar va xarajatlarni bashorat qiladi.

Ushbu hisob taxminiydir, lekin reklama kampaniyalarining narxini, bosish narxini va shunga o'xshash narsalarni boshqarish imkonini beradi.

Biz “Ijtimoiy media kontenti marketingi: qanday qilib o‘z izdoshlaringizning boshiga kirib, ularni o‘z brendingizga mehr qo‘yish” nomli yangi kitobni chiqardik.


Kanalimizda ko'proq videolar - SEMANTICA bilan internet marketingni o'rganing

Aksariyat boshqa kanallardan (televideniye, gazeta, jurnal) farqli o'laroq, Yandex.Direct-da byudjet qat'iy emas, uni boshqarish mumkin, kampaniya davomida uni o'zgartirish va sozlash mumkin.

Direct-da reklama kampaniyasi byudjetini hisoblash

Ya'ni, agar jurnaldagi reklama blokining narxi har bir reklama uchun 1500 rubl bo'lsa, unda siz reklama matni, raqobatchilarning mavjudligi va boshqa omillardan qat'i nazar, shuncha pul to'laysiz. Yandex.Direct-da vaziyat boshqacha - bu tizimda siz o'zingizning reklamangizga bosish uchun, ya'ni bosish uchun to'laysiz, lekin qancha bosish bo'ladi va har bir bosish uchun narx qanday bo'lishini oldindan aytish qiyin.

Bir tomondan, bu yondashuv qulay - sekin urish tezligini o'zgartirish orqali siz istalgan vaqtda reklama xarajatlarini kamaytirishingiz yoki oshirishingiz mumkin. Biroq, bu yondashuv bilan sizga qancha pul kerakligini aniqlash qiyin. Masalan, siz pulni tejashni va bosish narxini kamaytirishni xohlaysiz. Shu bilan birga, siz avtomatik ravishda bosish uchun ko'proq pul to'lashga tayyor bo'lgan raqobatchilaringizga yo'l berasiz. Yoki aksincha, siz bosish uchun yuqori narx belgilaysiz, lekin sizning reklamangiz nihoyatda jozibali bo'lib chiqadi va natijada siz ko'proq to'laysiz, chunki u qo'shimcha xarajatlarsiz raqobatchilardan oldinda.

Reklamachilarga ushbu muammoni hal qilishda yordam berish uchun Yandex reklama byudjeti prognozini taqdim etdi. Bu kampaniyaga qancha pul sarflash kerakligini tushunishga imkon beruvchi vositadir. Prognoz algoritmi so'nggi 30 kun ichida tizim tomonidan to'plangan ma'lumotlar asosida hisob-kitoblarni amalga oshiradi, shuning uchun siz turli vaqtlarda turli natijalarga erishasiz.

Reklama byudjeti prognozi qanday ishlaydi?

Reklama xarajatlarini prognoz qilishdagi birinchi qadamingiz Yandex.Direct-ga kirish bo'ladi, u erda siz "Byudjet prognozi" variantini topasiz:

Byudjet prognozini bosish orqali siz reklama kampaniyasining byudjetini baholash sahifasiga o'tasiz, bu erda siz potentsial mijozlaringiz yashaydigan mintaqa nomini, siz ko'rsatishni rejalashtirgan davrni kiritishingiz kerak bo'ladi. reklama va asosiy iboralar ro'yxati.

Kalit so'zlar - bu foydalanuvchi mahsulotingizni qidirishda qidiruv paneliga kiritadigan so'zlar. Agar siz zargarlik buyumlarini sotayotgan bo'lsangiz, bu "oltin uzuk sotib olish", "arzon oltin uzuk" va boshqalar bo'lishi mumkin.

Agar xohlasangiz, ko'rsatish muddatini o'zgartirishingiz mumkin, buning uchun "o'zgartirish" so'zini bosing:

Shundan so'ng, siz reklama uchun to'lovni amalga oshiradigan davr, saytlar va valyutani tanlashingiz mumkin bo'lgan oyna paydo bo'ladi.

Ko'rsatish hududlari va kalit so'zlar oldindan tanlanishi kerak - kalit so'zlarni qidirish va tanlash juda ko'p vaqtni oladi. Kerakli ma'lumotlarni kiritganingizdan so'ng, "Hisoblash" tugmasini bosish va xarajatlarning taxminiy miqdorini olish kifoya.

Olingan prognozning o'ziga xos xususiyatlari

Yodda tutingki, prognoz natijasida olingan miqdor yakuniy natija emas, balki faqat ko'rsatma. Buning bir qancha sabablari bor:

  • Qidiruv so'rovlarining mavsumiyligi. Prognoz oxirgi 30 kunlik ma'lumotlarga asoslanganligini hisobga olsak, mavsumiylik jiddiy buzuvchi omil hisoblanadi.
  • Prognozlarni tuzishda kampaniyaning o'rtacha ko'rsatkichlari olinadi. Ba'zi reklama beruvchilar muvaffaqiyatli kampaniyalar olib borishganligi va ba'zilari buni amalga oshirmaganligi sababli, o'rtacha ko'rsatkich ayniqsa aniq emas.
  • Reklama byudjeti prognozi Yandex reklama tarmog'i (YAN) orqali taassurotlarni hisobga olmaydi.

Yuqoridagilarning barchasini hisobga olgan holda, xatolarni bartaraf etish va ideal prognozni olish uchun kuch va pul sarflashning hojati yo'q. Uning natijasini ko'rsatma sifatida hisobga olish va ozgina test o'tkazish orqali amalda hamma narsani aniqlab olish yaxshiroqdir. Agar buni yodda tutsangiz, Yandex-da reklama kampaniyasi uchun byudjetni prognoz qilish foydali va samarali vositaga aylanadi.