Mis on Yandexdirecti reklaamikampaania eelarve ja kuidas seda arvutada. Reklaamikulud Yandex Directis Kuidas arvutada Directi reklaamieelarvet

Pole saladus, et igal tegevusalal edukaks saamiseks on vaja tegevusplaani, ettekujutust sellest, mis meid ees ootab.See kehtib ka kontekstuaalse reklaami kohta. Meie puhul on selliseks plaaniks Budget Forecast või Media Planning.

Meie eesmärk:

    Tehke kindlaks, kas teatud piirkonnas tasub minna nišši;

    Uurige välja oma eelarve ja võimalik kliki hind.

Kuid te ei tohiks eeldada, et prognoositulemuse põhjal saate täpsed arvud teada.

Selles artiklis kasutasin selguse huvides teenust „Decomposition 5.rf”. See on mugav tööriist mõistmaks, mida saate mõjutada (nii oma reklaamifirma kui müügiosakonna tasemel) oma äri või äri edukamaks reklaamimiseks, millele peaksite keskenduma puhaskasumi suurendamiseks.

Nii et alustame.

Miks on vaja meedia planeerimist?

Esiteks mõistame, mis on meediaplaneerimine.

Meedia planeerimine - meediaplaanide koostamine (reklaammaterjalide eksponeerimise ajakava), reklaamikampaaniate kavandamine, mille aluseks on meediakandjate (TV, ajakirjandus, raadio, välireklaam, Internet) valik reklaamsõnumi edastamiseks, samuti paigutuse optimeerimine vastavalt katvusele, kuludele ja muudele omadustele.

Kontekstuaalses reklaamis meediaplaani või eelarveprognoosi koostamiseks (leppime kokku, et meediaplaan ja eelarveprognoos on samad), on vaja järgmisi sisendeid:

    Veebilehe aadress või nišikirjeldus (kui veebisait puudub).

    Veebisaidi konversioon (näitaja selle kohta, kui tõhusalt muudab teie veebisait üleminekud teie jaoks rakendusteks, kõnedeks või muudeks sihitud toiminguteks). Kui te ei tea saidi konversioonimäära, siis on sihtsaitide (üheleheline) keskmine väärtus tinglikult võrdne 5%, veebipoe puhul võtame 1-1,5%.

Miks siis teha enne reklaamide käivitamist meediaplaan? Soovin selle kiiremini seadistada ja saidile liiklust saada. Nõustun, kuid kui kaalume lõime kallal töötamist, on see vähemalt vajalik:

    Valmistage ette ootused, et mõistaksite, et Yandexis või Google'is reklaami käivitamisel on teil võimalik saada järgmised arvud (kliki hind, rakenduste arv, rakenduse maksumus).

Eelarve prognoos

Me läheme Yandex Directi ja läheme vahekaardile Eelarve prognoos.

Eelarveprognoosi jaoks peate tegema kolm sammu (valige 3 seadet).

Esimese sammuna tuleb valida piirkond, kus meie reklaami kuvatakse.

Teine samm on see, et peame määrama arvutusparameetrid.

    Aeg, mille kohta arvutus tehakse (nädal, kuu, kvartal või aasta);

    Platvorm (antud juhul kõigil või mobiilil);

Samuti tahan täpsustada, et eelarve prognoos põhineb akumuleeritud statistikal, kui seal on kirjas 30 päeva, siis need ei ole tulevased 30 päeva, vaid minevik. See ei püüa ennustada, vaid loob antud piirkonna 30-päevase keskmise meie antud fraaside põhjal. Kui valida mitte päevade arv, vaid konkreetne kuu, ei ole see tulevane kuu, vaid see, mis on möödunud.

Kolmas samm on eelarveprognoosi võtmefraaside loendi koostamine.

Võtmefraaside ja negatiivsete fraaside loendi kogumiseks kasutatakse

Prognoositulemuste töötlemine

Seega pakub süsteem meile ennustatud numbreid, millele saame loota, kui esitame selle võtmefraaside loendi abil reklaame.

Meie puhul valiti spetsiaalne paigutuspositsioon liiklusmahuga -100%.

Peab kohe ütlema, et need on need otsingusse kuulutuse paigutamise positsioonid, mis asuvad üleval ja need, mis on all.

Tahaksin rõhutada, et tegelikult süsteem meie reklaame ei näe, kuna neid pole veel olemas, seetõttu ei saa programm ennustada meie reklaamide kvaliteediskoori ja ta ei tea, mis on nende oma. See lihtsalt annab meile nende võtmefraaside jaoks teatud piirkonna süsteemi keskmised arvud viimase 30 päeva jooksul.

Seega pidage meeles, et tegelikkuses, kui käivitame päris ettevõtte, on tulemus peaaegu alati parem.

Peame otsustama, millises asendis proovime oma reklaami näidata.

Oletame, et meil pole 82 296,40 rubla, oletame, et meil on 66 112,70 rubla. kuus, siis valime teise eripaigutuse liiklusmahuga -85%.

Sellest aruandest vajame järgmisi näitajaid:

    Prognoosimuljeid - 27 792;

    Klikkide prognoos - 3748.

Vajame ka kolmandat indikaatorit, CPC (kliki hind). See arvutatakse järgmiselt:

CPC = Eelarve prognoos / Kliki prognoos

CPC = 66 112,70 / 3 748 = 17,64 hõõruda.

Seega oleme saanud oma näitajad edasiseks meediaplaneerimiseks jaotises "Decomposition 5.rf"

Decomposition 5.rf on kalkulaator teie müügilehtri arvutamiseks. Näitab teid, mida kõik teie kliendid valivad, alustades nende esimesest tutvumisest teie ettevõttega. Näiteks teie reklaami vaatamisest Yandexis kuni hetkeni, mil klient teile raha maksab.

Jaotise „Maksa kliki eest” valimine

Saame minna (täida väärtused) vasakult paremale, teha prognoosi, kui peame aru saama, kui palju tasub end ära investeering uude projekti uude niši. Või teil on olemasolev ettevõte ja saate aru, milliseid tulemusi saate, kui muudate konkreetset konversiooni oma ostureti igas etapis.

Või võime minna vastupidiselt. Seadke lõplik eesmärk rahas, kui palju me tahame kuus netot saada ja vaadake vastavalt sellele, milliseid väärtusi peame lehtri igas etapis saavutama, kui palju kliente, rakendusi ja liiklusvoogu saidile peame saama, et saavutame oma eesmärgi.

Näide

Vaatame näidet meeste ülikondade hulgimüügist. Selleks saime eelnevalt Eelarveprognoosijalt vajalikud näitajad.

Meie toodet või teenust küsitakse umbes 28 000 korda kuus (Yandexis). Vaatasime seda näitajat Yandexi Budget Forecasterist, kus võtsime keskmiseks kliki hinnaks 17 rubla, määrasime reklaami klikkimise määraks 5%, loodame, et reklaamikampaania tuleb hea.

Lubage mul kohe teha reservatsioon: kui teil on küsimus selle või teise veeru tähenduse kohta, hõljutage kursorit küsimärgi kohal ja näete tööriistavihjet.

Nii et pärast CTR-i määramist näitas teenus meile, mitu klõpsu me näitamistelt kuus saame. Pärast kliki hinna määramist saime vastavalt reklaamieelarve, mis saadi lihtsalt klikkide arvu korrutamisel keskmise kliki hinnaga.

Nagu näeme, on reklaamieelarve väga erinev eelarveprognoosist laekunud eelarvest, see on tingitud asjaolust, et paljusid tegureid ei võeta prognoosis arvesse. Ärge muretsege, edaspidi mõistame, et väärtusi muutes saavutame soovitud näitajad.

Külastajad satuvad meie veebisaidile või sihtlehele, näiteks selle konversioon on 2% (ostuavaldus, konsultatsioon, mis tahes teie seatud sihttegevus). Seadistame konversiooni (müügiks), st töö efektiivsuse (teie enda või teie müügiosakond). Laske neil selles näites 25% tehingutest sulgeda, määrake keskmiseks tšekiks 25 000 rubla ja kasumlikkus (mitu protsent sellest 25 000 rublast pärast kõigi kulude mahaarvamist endale neto välja võtate). Näiteks kui netosummaks jääb 11 200 rubla, on kasumlikkus 20%. Näeme, et selliste näitajatega äriprotsess annab meile 11 200 rubla kuus kasumit.

Sellest ei piisa, tekib küsimus, mida tuleb teha, et seda rohkem teha, ja siin hakkate numbritega mängima. Vaatad, mis etappi saad mõjutada, mida muuta.

    Leidke tarnijatelt parem pakkumine, suurendades seeläbi oma kasumlikkust 35%-ni. Pange tähele, kuidas puhaskasum on muutunud.

  • Otsing – reklaam kuvatakse Yandexi otsingus, kui kasutaja sisestab vastava päringu;
  • Temaatiline on reklaam, mida näidatakse Yandexi reklaamivõrgus selle partnersaitidel.
  • Eripaigutus (kuni 3 reklaami otsingutulemuste kohal)
  • Garanteeritud näitamised (kuni 4 reklaami otsingutulemustest ALL või PEMAL)
  • Dünaamilised kuvad (kuni 5 reklaami otsingutulemuste all või paremal kahel ja järgnevatel otsingulehtedel; reklaame ei näidata alati, vaid need on vahelduvad konkureerivate reklaamidega)

Reklaamikulude arvutamine Yandex Directis

Iga positsiooni paigutuse hind sõltub selle märksõnafraasi konkurentsist. Soovitud positsioonile jõudmise kiiruse määramiseks võtab Yandex Direct arvesse:

  • teie reklaami mõõdikud: CTR (klikkimise määr), kvaliteediskoor ja lõpuks teie pakkumine
  • sama toimivus kui konkureerivatel reklaamidel

Võrdsete pakkumiste korral saavad parima positsiooni reklaamid, millel on kõrge kvaliteediskoor ja millel sageli klõpsatakse.

Yandex väidab, et tootlikkuse indikaator ei mõjuta teatud positsioonil kuvatavate reklaamide valikut. Reklaami kvaliteediskoor kasutab aga teie reklaamide konkurentsivõime hindamiseks samu parameetreid.

  • reklaami asjakohasus märksõna fraasi suhtes
  • sihtlehe vastavus päringutele ja reklaamtekstile
  • reklaami statistika

Kuna Direct süsteemi kasutajad ei näe oma reklaamide kvaliteedinäitajaid, saavad nad keskenduda indikaatorile "Tootlikkus".

Kui teie reklaam on uus ja seda pole valitud märksõna puhul veel näidatud, on selle CTR = 0. Samal ajal on konkurentide reklaamid juba saanud klikke ja neil on vaikimisi suurem CTR. See tähendab, et soovitud positsioonile jõudmiseks (näiteks eripaigutuse 1. või 2. koht) peab teie reklaamil olema väga kõrge kvaliteediskoor ja peate määrama kõrge konversioonipakkumise.

Mida kõrgem on see hind, seda kõrgemal teie reklaami näidatakse. Seadetes soovitab Yandex minimaalset klõpsutariifi, et tagada teie kaasamine erinevate positsioonide otsingutulemustesse.

Kampaania minimaalne maksumus on 300 rubla, mille peate kampaania käivitamiseks oma kontole sisse kandma. (See on 1 kampaania minimaalne eelarve, mitte kulu konversiooni kohta).

Yandex Directil on ettemaksesüsteem: täiendate oma kontot ja iga klõpsu eest debiteerib süsteem raha automaatselt.

Kui täpne on Yandex Directi eelarveprognoos?

Prognoositulemusi tuleks kasutada ainult juhisena, kuid need ei ole täpsed. Yandex Direct muutub pidevalt:

  • nõudlus toote või teenuse järele (päringute arv koos võtmefraasiga)
  • konkurentide arv ja nende kuulutused
  • konversioonimäärad

Seetõttu erineb kampaania tegelik maksumus alati prognoositust ja enamasti suuremal määral.

Oleme välja andnud uue raamatu „Sotsiaalmeedia sisuturundus: kuidas saada oma jälgijate pähe ja panna nad oma kaubamärgisse armuma”.

On aeg tuua selgust ja valgust rahateemasse, millest tavaliselt räägitakse ähmaselt. Selles artiklis räägime teile, millest miinimum sõltub, kuidas seda arvutada ja salvestada ning kui palju peate lõpuks Kasahstani Vabariigi eest maksma.

Mis määrab Yandex.Directis reklaamimise maksumuse?

Sõrmedel:

Olete loonud reklaamikampaania, kirjutanud reklaame ja käivitanud kampaania. Iga kord, kui kasutaja teie pakkumisel klõpsab, võtab süsteem teie kontolt maha teatud summa. Tasu suurus sõltub oksjonist ega ületa teie määratud maksimaalset kliki hinda.

Algajatele, kes on eesmärgi peensused ikka selgeks saanud, sobivad automaatsed strateegiad. Need aitavad säästa aega panuste tegemisel ja määramisel.

  • “Nädala klikipakett” võimaldab saada määratud eelarve eest teatud arvu klikke. Strateegia seadistamisel märkige klikkide arv, mida soovite nädala jooksul saada. Direct pikendab teie reklaamide kuvamist 7 päeva võrra ja püüab pakkuda teile soovitud arvu klikke minimaalse kuluga.
  • „Nädalaeelarve” aitab teil saada määratud eelarve piires maksimaalse arvu klikke. Peate määrama nädala kuludeks teatud summa ja märkima, millist tulemust soovite 7 päeva jooksul saavutada. Strateegia valib automaatselt teie eesmärgi saavutamiseks kõige tulusamad ja kuvab need otseliideses iga 15 minuti järel.
  • „Keskmine kliki hind” võimaldab teil saada nädalas maksimaalse arvu klikke. Kuid ülemineku maksumus ei ületa teie määratud hinda. See strateegia sobib reklaamijatele, kes teavad, kui palju nad on nõus konversiooni eest maksma. Keskmine kliki hind on väljendatud iganädalase kuluga Kasahstani Vabariigis ja kliki hinnas, mida võetakse reklaamil klõpsamise eest. Directi ülemineku minimaalne keskmine hind on 0,3 rubla. Liideses ei saa vähem määrata. Pärast kampaania käivitamist hakkab süsteem ise põhipäringutele pakkumisi tegema, et meelitada ligi võimalikult palju külastajaid.

Reklaamikulu arvutatakse keskmise kliki hinna ja klikkide koguarvu alusel. Kui kasutate mitut märksõna, peate esmalt arvutama igaühe maksumuse ja seejärel tulemused kokku võtma.

Tuletame lihtsaima valemi kampaania maksumuse arvutamiseks Directis.

SK= SSK* KK

  • SC – kampaaniakulu.
  • CCC – keskmine kliki hind.
  • CC – klikkide arv.

Tavapäraselt võib seda valemit esitada järgmiselt.

Käivitan reklaamikampaania ja saan 1000 klikki keskmise hinnaga 20 rubla. Minu kampaania maksumus on: 1000*20 = 20 000 rubla.

Sõrmedel:

Võtame kampaania ühe võtmefraasi keskmise kliki hinna. Korrutage sellel võtmefraasil tehtud klikkide arvuga. Saame võtmefraasi jaoks eelarve.

Liidame kokku kõigi võtmefraaside eelarve. Saame Kasahstani Vabariigi eelarve.

Teeme kokkuvõtte

Yandex.Directi miinimumeelarve koosneb kolmest komponendist:

  • kliki hind;
  • klikkide arv;
  • võtmed.

Mis on kliki hind

Kliki hind on rahasumma, mille maksate Yandexile selle eest, et keegi teie reklaamil klõpsab.

Directis tehtud klikkide hind ei ole fikseeritud. See määratakse reklaamijatevahelise pakkumise tulemusena, mida nimetatakse oksjoniks. Saate iseseisvalt määrata maksimaalse summa, mille olete nõus ühe kliki eest maksma.

Reklaami positsioone arvutatakse pakkumise alusel – kes pakub rohkem, kellel on suurem CTR ja kvaliteedikoefitsient, see jõuab atraktiivsema juurde.

Kliki hinda mõjutavad:

Pakkumise hooajalisus

Taotlus "Osta roller" on populaarne talve lõpus ja suve alguses. Konkurentsivõimeline kliki hind on sellel tippajal kõrgem kui talvel ja sügisel. Lugege ja olete alati kasutaja eelistustest teadlik.

Paigutus

Üks populaarsemaid väärarusaamu on see, et erimajutuse kohad on kallimad kui garanteeritud. Tegelikult pole see tõsi. Mõnikord maksavad garantii 1. kohal olevad kuvamised (1. tulemus orgaaniliste tulemuste järel) 2 ja 3 korda rohkem kui eripaigutuse 1. koha (kõige esimene rida) muljed.

Kampaania lõplik eelarve ei sõltu ainult kliki hinnast, vaid ka klikkide arvust. Ja otsingutulemuste alguses ja lõpus olevate reklaamide CTR on erinev. Kõik kasutajad ei sirvi lehte, paljud ei jõua garantiis olevate pakkumisteni, mistõttu nad klõpsavad spetsiaalsel paigutusel.

Kindlasti ei saa öelda, et otsingutulemuste alguses olevatele reklaamidele klikitakse pidevalt, samas kui lõpus asuvatele ei pöörata tähelepanu. Kõigil kasutajatel on oma omadused. Mõnele tunduvad eripaigutused rämpsposti või viiruslike linkidena. Sellised kasutajad kerivad sihikindlalt garantiini, pidades selliseid pakkumisi usaldusväärsemaks.

Meie eelmistest artiklitest saate lugeda erinevate paigutuste plusse ja miinuseid:

Reklaami tõhusus

Mida kõrgem on teie reklaami klikkimise määr, seda madalam on selle kuvamise hind.

Eelarvet saate kampaania ajal kohandada sõltuvalt toimivusnäitajatest. Kliki kulude haldamiseks ja kulude kontrollimiseks peate uurima otsearuandeid. Ja konversioonide jälgimiseks – Metrica aruanded. Teave Yandex.Metrica aruannetega töötamise kohta

Kvaliteedinäitajad

Need näitajad määrab Yandex ise. Reklaamitegijate jaoks on nende olemus, kuigi suures osas müütiline, väga oluline. Need mõjutavad kliki hinna suurenemist või vähenemist.

Räägime mõnest neist:

Domeen Karma

Võtme asjakohasus

Kasutatav märksõna peab ühtima teie reklaami pealkirjaga. Te ei pea kogu märksõnafraasi pealkirja sisse toppima. 2-3 sõna 5-st vaste on juba hea. Vaatame kahte näidet ühest reklaamist päringu „Ostke kohaletoomisega konditsioneer” kohta.

Pealkiri peab rahuldama mitte ainult süsteemi, vaid ka kasutajaid. Tehke teadaanded selgeks, asendage abstraktsioonid ja võimendid faktide ja arvudega.

Inimesed, kelle jaoks 15 tuhat on kallis, võivad klikkida reklaamil pealkirjaga „Odavad kliimaseadmed“. Nad näevad hinda, nad lahkuvad, me kaotame raha. Faktid ja arvud aitavad teha läbilõike soovitud sihtrühmast ja sõnastada kasutajate ootusi.

Lehekülje asjakohasus

Võtmepäring peaks viima kasutaja lehele, kus on teie reklaamitud teenus või toode. Kui inimene klikib portselanist komplekte müüval kuulutusel, siis tuleks ta viia teeserviiside, mitte söögitubade lehele.

Ärge unustage sobitada otsingu eesmärk lehe sisuga.

Kavatsus on kasutaja vajadus. Ülesanne, mille ta eeldab, sisestades otsinguribale selle või selle fraasi.

Mõnikord on kavatsus ebaselge. Isegi kui fraas, millega kasutaja üritab oma ülesannet väljendada, on osa teie SL-ist.

Kuidas see võib olla:

Käivitasime komplektide müügikampaania. Kampaania semantiline tuum sisaldab fraasi "Ostke teenuseid".

Siin sisestab kasutaja soovi “Osta lauanõud”, näeb meie kuulutust ja läheb lauanõudega lehele. Ja tal oli vaja teepoode. Vähesed poisid uurivad seda saiti, et leida teepoode; tavaliselt sulgevad kasutajad lehe ja naasevad otsingutulemuste juurde, kuid me saame keeldumise.

Selliste ebaselgete taotluste tagasilükkamiste arvu vähendamiseks kasutage kiirlinke ja ristjälgimise kampaaniaid.

Kampaania minimaalse eelarve arvutamine Yandex.Directis

Lihtsaim viis oma teekonna alguses vajamineva raha kindlaksmääramiseks on kasutada Directi eelarveprognoosi.

Ilmuvates akendes palutakse teil otsustada näitamiste piirkonna (1) üle ja alla laadida ligikaudsete võtmepäringute loend (2).

Kuid kampaania käivitamiseks peate koguma palju võtmeid. Lugege selle kohta ühest meie artiklist.

Eelarvearvutustega töötamise lõpptulemus on ligikaudne, kuid piisav, et saada aimu kampaania võimalikust maksumusest, läbiklõpsamissagedusest ja konkreetse saidi panuste suurusest. Lugege meie oma, et mõista kõiki keerukust.

Kuid kasulikud tööriistad ei lõpe sellega.

Nädala eelarve Yandex.Directis

Nädalaeelarve strateegia võimaldab teil määrata nädala kululimiidi ja arvutada eelarve eelolevaks kuuks. See on mugav, kuna saate koheselt määrata teatud kululimiidid.

Süsteem võimaldab teil käsitsi määrata maksimaalse kliki hinna ja pakub võimalust kasutada tehnoloogiat "Maksimaalne konversioon eesmärgi järgi". Selleks peate saidile installima mõõdiku, seadma sellel külastajatele eesmärgid ja linkima selle kampaaniaga.

Päevaeelarve ja kogukonto otses

Mis on üldine konto ja miks seda vaja on?

See funktsioon on automaatselt lubatud kõikidele uutele otsekasutajatele. Niipea kui registreerite konto, kuvatakse teie kampaaniate vahekaardi kõrvale järgmine teade.

Ühise konto ühendamine on mugav rahaasjade haldamiseks. Te ei pea maksma üksikute kampaaniate eest, täiendama oma saldot ega jälgima iga reklaamikampaania rahasummat. Reklaame esitatakse seni, kuni jagatud kontol on raha.

Üht kontot on väga lihtne ise täiendada samadel meetoditel nagu tavakontol: pangakviitungiga, kaardiga, sularahas, kasutades maksekoodi, Yandex.Money, kasutades PayPali.

Samuti saate lubada automaatse makse. Automaatse täiendamise korral täiendatakse kontot kas teie Yandex.Money rahakotist või pangakaardilt. Kuid see valik on saadaval ainult Venemaalt pärit reklaamijatele, kes maksavad reklaami eest rublades.

Päevaeelarve: milleks end piirata

Päevaeelarve piiramine on otsene funktsioon. See võimaldab teil kulutada kindla summa päevas oma reklaamide kuvamiseks. Yandex on seadnud võimalike kulutuste miinimumläveks 300 rubla.

Päevaeelarvet saate kasutada, kui valite strateegiate loendist "Käsitsi panuste haldamine".

Akendes peate märkima kulude arvu päevas ja valima kulutamisrežiimi kahe võimaliku hulgast.

  • Standard. Vaikimisi määratud. Kui valite selle, näidatakse teie reklaame, kuni limiit on ammendatud.
  • Levitatud. See režiim võimaldab teil pikendada määratud vahendite limiiti terve päeva või aja sihtimises määratud perioodi jooksul.

Arvutused tehakse Moskva aja järgi ja limiiti saab 24 tunni jooksul muuta mitte rohkem kui kolm korda. Võtke seda arvesse, kui käitate kampaaniat teises ajavööndis.

Ka sääst peaks olema mõistlik ja kui määrate ühe päeva eelarve Directis liiga väikeseks, siis on oht, et te ei saa piisavalt näitamisi ja sihite seetõttu külastajaid. Alustage minimaalsest summast, mida Direct suudab pakkuda, ja seejärel kohandage selle suurust reklaamikampaania toimimise ajal.

Otsese rahaliste vahenditega töötamise strateegiate õige kasutamine võimaldab säästa raha, saades samal ajal publikult märkimisväärset vastukaja.

Kättesaadavus jätab teie reklaamid ilma sihtimata näitamistest ja klikkidest, vähendab põrkemäära ja avaldab positiivset mõju CTR-ile.

Need töötavad järgmiselt.

Müüme autorehve ja tegeleme otsinguga “Osta rehve”. Me ei ole huvitatud reklaamide näitamisest inimestele, kes otsivad jalgrattarehve või meditsiinilisi rehve. Reklaamide näitamiseks ainult oma sihtrühmale lisage oma peatussõnade loendisse "jalgratas" ja "meditsiin".

Nende asjade paremaks mõistmiseks lugege meie punase nupu artiklit negatiivsete märksõnade kasutamise, nende kogumise ja seadistamise kohta.

Miinimumeelarve Yandex.Directis: kokkuvõte

RK hind Yandexis on muutuv ja individuaalne väärtus. RK maksumus sõltub eesmärkidest. Mõnele ei piisa 2000 klikist päevas, teisele aga sobib 200.

Miinimumeelarvet mõjutavad piirkond, nõudlus toote või teenuse järele, konkurents nišis ja muud tegurid, mida oleme juba käsitlenud. Igaüks neist kas suurendab või vähendab kampaania maksumust.

Täpse summa nimetamiseks, mis teile Directis kampaania käivitamine maksma läheb, tuleb välja selgitada reklaamija vajadused, viia läbi esialgne turuanalüüs, määrata vaatajaskonna ulatus, luua KPI-d ja testida reklaamikampaaniat. Võite võtta ühendust ka semantikaga. Meie veebireklaami spetsialistid aitavad teil luua KPI-sid, arvutada eelarve ja teenida kasumit.

Täna vaatame, kuidas saame Yandex Directi eelarveprognoosi tööriista abil prognoosida kontekstuaalse reklaami kulusid ja määrata tulemuse, mille saame süsteemi enda kasutamisest.

Nii et alustamiseks minge aadressile Yandex Directi koduleht ja klõpsake suurt nuppu " Pane kuulutus» (peate olema eelnevalt Yandexi sisse logitud). Üleval on spetsiaalne link " Eelarve prognoos«.

Klõpsake sellel, mille järel avaneb uus tööriist " ". Tahan kohe öelda, et kõik selle tööriista andmed on ainult informatiivsel eesmärgil.

Need ei räägi täpsetest numbritest, kuid aitavad saada mingisuguse eelarveprognoosi, millele saab keskenduda reklaamikampaaniate planeerimisel ja loomisel.

Piirkonna valimine kontekstuaalse reklaami kuvamiseks

Niisiis, kõigepealt peame valima piirkonna, kus plaanime kuvada. Vajuta nuppu " Täpsustage» (1) ja kuidas me märksõnavaliku tööriistas valime vajaliku geograafilise piirkonna.

Näiteks valime Moskva ja Moskva piirkonna. Pärast seda klõpsake " Okei» (suurendamiseks klõpsake pildil).

Näeme, et oleme juba alustanud üksuse kuvamist Kuva piirkonnad» (2) . Pange tähele, et paremal on lisalink " Milliseid piirkondi valida?» (3) . Kui olete huvitatud, siis sellel klikkides saate ise kasulikku teavet lugeda.

Märksõnade valik Yandex Direct

Nüüd jõuame teise sammu juurde. Peate Yandex Directisse sisestama võtmefraasid. Me juba teame, kuidas valida. Nii et peate lihtsalt sõnad siia sisestama (4) eelnevalt koostatud nimekirjast.

Parem on sisestada fraasid loendina. Kui vajutate selle kõrval olevat nuppu Korja üles» (5) , avaneb uus hüpikaken. Selles saame valida Yandex Directi kontekstuaalseks reklaamimiseks vajalikud märksõnad.

Pange tähele, et paremal on täiendav väli " Vihjed» (6) . Selles ütleb Yandex Directi süsteem meile märksõnad, mida me mingil põhjusel oma loendisse ei lisanud. Saame need ka siia lisada.

Näitena lisan paar märksõna. Kui soovite lisada absoluutselt kõik selle akna fraasid, saate seda teha kiiremini, kasutades " Kõik sobivad". Kui näpunäited teile ei sobi, võite klõpsata nupul „ Rohkem» ja vaadake täiendavaid vihjevalikuid.

Allpool saate loendi tühjendada või ümber korraldada. Kui sisestasite sõnad lause kujul, soovitan suurima mugavuse huvides loendit korrastada. Kui oleme märksõnad valinud, peate klõpsama nuppu " Arvutama«.

Eelarve prognoos Yandex Direct online

Nüüd oleme parameetrid välja arvutanud ja ilmunud on mingisugune veebipõhine Yandex Directi eelarveprognoos. Nüüd selgitan, mis siin on ja kuidas. Alustame esimesest sõnast" haamer puur". Tundub, et see on minu jaoks passiivne (veidi tumenenud) ja selle kõrval on küsimärk.

Tekib küsimus: " Miks see sõna nii silma paistab?"Kui hõljutate kursorit ikooni kohal, kuvatakse vihje: " Eeldatakse, et sellel fraasil on madal CTR". Vaatame seda paremat madalat klikkimise määra.

Seal on veerg " positsioon". Klõpsake küsimärgil ja vaadake reklaami paigutust otsingutulemustes esikohal. Kui unustasite, võite vaadata seda Yandex Directi vihjet.

Niisiis, veerus " positsioon" me näeme :

  • eriline majutus
  • 1. koht
  • garanteeritud muljed

Kui olete unustanud, mis see on, siis soovitan vihje kuvamiseks klõpsata tabeli päises oleval küsimärgil.

Nendest märksõna kolmest positsioonist veidi paremal on eelarveprognoosi parameetrid (pilt allpool). Kõigepealt tuleb prognoosida keskmise kliki hind. See tähendab, et Yandex Direct annab meile eelarve prognoosi.

Tavaline üksus- see on 30 rubla. See tähendab, et selle saamiseks rublades peame iga numbri korrutama 30-ga.

Märksõnas " haamer puur» Garanteeritud näitamiste läbiklõpsamissagedus on 0,33. See tähendab, et ta on kõige väiksem (alla 0,50). Seetõttu on meie oma tumendatud ja näidatud sellises passiivses stiilis.

Kui klõpsate vihjele (küsimärk), siis näete, et YAN ei soovita seda märksõna kasutada. Statistiliselt kogub selline päring väga vähe klikke.

Võtame järgmise päringu. Näiteks, " Boschi pöördvasar". Samuti on see pimendatud, kuna Yandex Direct ei soovita sellist taotlust reklaamikampaanias kasutada. Siin on esikoha ja garanteeritud näitamiste läbiklõpsamissagedus alla 0,50%.

Põhimõtteliselt võib sellist Yandex Directi eelarveprognoosi nimetada omamoodi meediaplaaniks. Pärast märksõnade valimist saate hinnata, kui palju klikke ja eelarvet peate kontekstuaalsest reklaamist heade tulemuste saamiseks arvestama.

Vaatame nüüd, kuidas töötab tasuta Yandex Directi eelarve arvutamine. Nüüd on meil kõik andmed olemas. Nüüd peate hankima spetsiaalse tabeli, mis kogub andmeid Internetis reklaamimise kulude ja eelarve kohta.

Sellest lähtuvalt saate valida " " või " valige garanteeritud näitamiste jaoks sisenemispositsioon«.

Kui valite need elemendid, näete aruande allosas, et eelarvesumma arvutatakse ümber (8) . Kui ma klõpsan " “, siis on see peaaegu 41 910 rubla kuus.

Kui klõpsate " vali sisenemiskoht 1. kohale"on rohkem kui 7000 rubla. Ja garanteeritud muljete eest on see 3406 rubla. See on meie Yandexi kuu eelarve prognoos.

Allpool on YAN-i lisateave. See ütleb, et tegelik eelarve võib erineda ja siin näitame lihtsalt Yandex Directi statistikat nende kampaaniate kohta, mis nende märksõnade jaoks süsteemis juba töötavad.

Sellest tulenevalt saame sellise aruandega teha järgmist. Näiteks klõpsan " Valige erimajutusse sisenemise koht". Seejärel saate selle aruande printida või xls-i eksportida.

Ekspordime Exceli tabelisse ja vaatame, kuidas seal kõik välja näeb (suurendamiseks klõpsake).

Nii et vaatame. Siin on meediaplaan, mis sisaldab teavet:

  • kampaania ajastus ja piirkonnad
  • soovitatud fraasid spetsiaalsete paigutuspositsioonidega
  • näitamisi kuus
  • üleminekute arv (Iga märksõna puhul näeme ligikaudset klikkide arvu)
  • klikkimise määra prognoos
  • keskmise kliki hinna prognoosi
  • kogu eelarve

Vähe sellest, ülaosas saame valida kõikidele märksõnadele korraga erinevaid positsioone. Nii saame endiselt valida iga päringu jaoks oma individuaalse positsiooni.

Oletame, et tahan kõikjal esineda garanteeritud muljetega (klõpsake "tagatud näitamiste jaoks vali sisenemispositsioon").

Samas näen, et palvel " osta vasarpuur» erimajutus (10) maksab vähem kui garanteeritud näitamised (9) . Seega pean valima ülemise üksuse (10) .

Sellest tulenevalt saab seda meetodit kasutada ka teiste võtmefraaside jaoks. Iga märksõna jaoks saate valida tulusa reklaamipinna.

Seega oleme koostanud Yandex Directi jaoks tasuta veebieelarve prognoosi, mis ennustab reklaamikampaania klikkide arvu ja kulusid kuus märksõnade ja piirkondade kaupa.

See arvutus on ligikaudne, kuid võimaldab teil navigeerida reklaamikampaaniate maksumuse, klõpsutariifide jms osas.

Oleme välja andnud uue raamatu „Sotsiaalmeedia sisuturundus: kuidas saada oma jälgijate pähe ja panna nad oma kaubamärgisse armuma”.


Rohkem videoid meie kanalil – õppige SEMANTICA abil internetiturundust

Erinevalt enamikust teistest kanalitest (televisioon, ajalehed, ajakirjad) ei ole Yandex.Directis eelarve fikseeritud, seda saab hallata, seda saab kampaania ajal muuta ja kohandada.

Reklaamikampaania eelarve hindamine Directis

See tähendab, et kui ajakirja reklaamiploki maksumus on 1500 rubla reklaami kohta, siis maksate nii palju, olenemata kuulutuse tekstist, konkurentide olemasolust ja muudest teguritest. Yandex.Directis on olukord teistsugune – selles süsteemis maksate oma reklaamil tehtud klikkide ehk klikkide eest, kuid kui palju klikke tuleb ja milline on iga kliki hind, on raske ennustada.

Ühest küljest on selline lähenemine mugav – muutes klõpsutariifi, saate reklaamikulusid igal ajal vähendada või suurendada. Selle lähenemisviisi puhul on aga raske kindlaks teha, kui palju raha vajate. Näiteks soovite säästa raha ja vähendada kliki hinda. Samal ajal annate automaatselt teed oma konkurentidele, kes on nõus kliki eest rohkem maksma. Või vastupidi, määrate kõrge kliki hinna, kuid teie reklaam osutub äärmiselt atraktiivseks ja selle tulemusena maksate rohkem, kuna see on ilma lisakuludeta konkurentidest ees.

Et aidata reklaamijatel seda probleemi lahendada, on Yandex kasutusele võtnud reklaamieelarve prognoosija. See on tööriist, mis võimaldab teil mõista, kui palju raha peaksite kampaaniale kulutama. Prognoosialgoritm teeb arvutusi süsteemi poolt viimase 30 päeva jooksul kogutud andmete põhjal, mistõttu saad erinevatel aegadel erinevaid tulemusi.

Kuidas reklaamieelarve prognoos töötab?

Teie esimene samm reklaamikulude prognoosimisel on sisse logida Yandex.Directi, kust leiate valiku „Eelarve prognoos”:

Eelarveprognoosil klõpsates suunatakse teid reklaamikampaania eelarve prognoosimise lehele, kus peate sisestama piirkonna nime, kus teie potentsiaalsed kliendid elavad, perioodi, mille jooksul te kavatsete kuvada. reklaam ja võtmefraaside loend.

Märksõnad on sõnad, mille kasutaja sisestab teie toodet otsides otsinguribale. Kui müüte ehteid, siis see võib olla "osta kuldsõrmus", "odavalt kuldsõrmus" jne.

Soovi korral saate kuvamisperioodi muuta, selleks klõpsake lihtsalt sõnal "muuda":

Pärast seda ilmub aken, kus saate valida perioodi, saidid ja valuuta, milles reklaami eest tasute.

Displeipiirkonnad ja märksõnad tuleks eelnevalt valida – otsimine ja märksõnade valimine võtab palju aega. Pärast vajalike andmete sisestamist ei jää teha muud, kui vajutada nuppu “Arvuta” ja saada ligikaudne kulude summa.

Saadud prognoosi spetsiifika

Pidage meeles, et prognoosi tulemusel saadav summa ei ole lõpptulemus, vaid ainult suunis. Sellel on mitu põhjust:

  • Otsingupäringute hooajalisus. Arvestades, et prognoos põhineb viimase 30 päeva teabel, on hooajalisus tõsine moonutav tegur.
  • Prognooside tegemisel võetakse kampaania keskmised näitajad. Kuna mõned reklaamijad käitavad edukaid kampaaniaid ja mõned mitte, pole keskmine näitaja eriti täpne.
  • Reklaamieelarve prognoos ei võta Yandexi reklaamivõrgu (YAN) kaudu kuvamisi arvesse.

Kõike eelnevat arvesse võttes ei tasu kulutada vaeva ja raha vigade kõrvaldamisele ja ideaalse prognoosi saamiseks. Parem on võtta selle tulemust juhisena ja kõik praktikas selgeks teha, viies läbi väikese testimise. Kui seda meeles pidada, muutub Yandexi reklaamikampaania eelarve prognoosimine kasulikuks ja tõhusaks tööriistaks.